مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:012023-08-24سياسي

دستاوردهای دولت سیزدهم در سمنان از زبان استاندار و معاونانش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: همه ما سرباز رهبری و ولایت هستیم و در راستای سیاست های دولت مردمی و جهادی سیزدهم گام برمی داریم.

وی گفت: با حمایت ها و پشتیبانی های فکری و معنوی امام جمعه سمنان در حوزه وحدت، جهاد تبیین، عمرانی و اقتصادی و سایر موارد دستاوردهای ارزنده ای به دست آمد.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز بر حسب وظیفه و در راستای تجدید بیعت با رهبری و ولایت خدمت نماینده ولی فقیه در استان رسیدیم، تأکید کرد: ما مکلف هستیم در مسیر وحدت و انسجام در استان حرکت کنیم و به خدمتگزاری به مردم مشغول باشیم.

وی گفت: تحقق شعار سال، کسب رشد اقتصادی مثبت، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از 6 درصد، راه اندازی مجدد 127 واحد راکد، جذب مازاد اعتبارات در حوزه سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اجرای بالغ بر 16 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مدیریت تنش آب در ایام تابستان، پیگیری ویژه پروژه های تأمین آب، کسب رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور، از جمله دستاوردهای ارزنده کسب شده توسط دولت سیزدهم در استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دولت سیزدهم در سمنان از زبان استاندار و معاونانش

دستاوردهای دولت سیزدهم در سمنان از زبان استاندار و معاونانش