مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 23:252023-09-09سياسي

کیفیت امکانات آموزشی فنی حرفه ای ارتقا می یابد


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گفت: بر همین اساس 2 موضوع مهم یعنی کیفی سازی امکانات و آموزش های موجود و توجه به رشته های جدید آموزشی را هدفگذاری کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در آیین گشایش 3 طرح آموزش و مهارتی و نیروگاه خورشیدی در کرج، با اشاره به تاکید بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص اهمیت نهضت ملی مهارت آموزی، گفت: گسترش دایره آموزش های مهارتی این سازمان در داخل و خارج از کشور هدفگذاری شده است.

وی افزود: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر نهضت ملی مهارت آموزی و برنامه های اشتغال آفرینی دولت سیزدهم، سازمان آموزش فنی و حرفه ای برنامه های متعددی به اجرا در آورده است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: یکی از برنامه های دولت سیزدهم ایجاد اشتغال برای جوانان است که تحقق این امر از مسیر مهارت آموزی فراگیر می گذرد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ادامه داد: بر همین اساس 2 موضوع مهم یعنی کیفی سازی امکانات و آموزش های موجود و توجه به رشته های جدید آموزشی را هدفگذاری کرده ایم.

وی ادامه داد: در بحث کیفی سازی آموزش های مهارتی نیاز به بهینه سازی امکانات و استفاده از استانداردهای آموزشی مناسب است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت امکانات آموزشی فنی حرفه ای ارتقا می یابد

کیفیت امکانات آموزشی فنی حرفه ای ارتقا می یابد