مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-17اقتصادي

رقابت تیک تاک با فروشگاه های اینترنتی آمریکا


شرکت تیک تاک با ارائه تخفیف های بالا در تلاش است تا نظر خریداران را به بازار آنلاین جدید خود جلب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، بلومبرگ گزارش می دهد که تیک تاک تلاش خواهد کرد تا بازار آنلاین جدید خود، (تیک تاک شاپ) را با تأمین مالی تخفیف های سنگین برای فصل خرید تعطیلات که از 27 اکتبر(6آبان) آغاز می شود، تقویت کند.

طبق گزارش ها، این سایت ویدیوی اجتماعی امیدوار است که با یارانه دادن به تخفیف های 50 درصدی، بتواند جایگاهی در میان خریداران تعطیلات ایالات متحده پیدا کند، خریدارانی که هر ساله در ماه نوامبر(آبان-آذر) فروش زیادی را در خرده فروشی هایی مانند آمازون و والمارت به دست می آورند.

بلومبرگ نوشت که سخنگوی تیک تاک این برنامه ها را تأیید کرده است، معاملات رسمی جمعه سیاه در 23 نوامبر (3آذر) آغاز می شود و معاملات برای دوشنبه مجازی از 28 نوامبر(8آذر) تا 30 نوامبر(10آذر) ادامه دارد.

این شرکت هفته گذشته فروشگاه خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد و یک برنامه وابسته را برای سازندگانی که محصولات را از طریق ویدیوها می فروشند راه اندازی کرد.

طبق گزارش ها، این شرکت امیدوار است امسال محصولاتی به ارزش 20 میلیارد دلار را به سراسر جهان منتقل کند و تعطیلات بخش بزرگی از آن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تیک تاک با فروشگاه های اینترنتی آمریکا

رقابت تیک تاک با فروشگاه های اینترنتی آمریکا