مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-11اقتصادي

سهم اصناف در تولید ناخالصی البرز 50 درصد است


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: سهم اصناف البرز در تولید ناخالص داخلی استان حدود 50 درصد است که نشان از اهمیت این حوزه در اقتصاد استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد انصاری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: اشتغالزایی مستقیم برای بالغ بر 300 هزار نفر از ظرفیت های بالقوه اصناف استان است و حدود 15 هزار واحد صنفی البرز با اشتغال بالای 50 نفر در حال فعالیت هستند.

  انصاری ادامه داد: سهم اصناف البرز در تولید ناخالص داخلی استان حدود 50 درصد است که نشان از اهمیت این حوزه در اقتصاد استان دارد.

  رییس کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان البرز با اشاره به فعالیت 130 اتحادیه صنفی در شهرستان های استان البرز، اضافه کرد: عموم فعالیت های اقتصادی برای آنکه به ثمر بنشیند نیازمند تعامل و همکاری با اصناف دارند، این امر اهمیت این حوزه را در حوزه های مختلف اجتماعی به خوبی نشان می دهد.

  سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: رفع مسائل مختلف حوزه اصناف اعم از مالیات، عوارض شهرداری، مجوزهای فعالیت و.

، در دستور کار استان البرز است تا این حوزه با کمترین دغدغه بتواند در مسیر خدمات رسانی خود بهتر از گذشته عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اصناف در تولید ناخالصی البرز 50 درصد است

سهم اصناف در تولید ناخالصی البرز 50 درصد است