مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-23پزشكي

پروژه های علوم پزشکی سمنان با 325 میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از آماده بهره برداری شدن پروژه های این دانشگاه با اعتباری بالغ بر 325 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت دولت مردان عمل و اندیشه شهیدان رجایی و باهنر، در زمینه پروژه های آماده بهره برداری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: در هفته دولت سال جاری پروژه های بهداشتی درمانی دانشگاه با اعتبار حدود 325 میلیارد ریال و متراژ یک هزار و 124 مترمربع قابل بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه خانه بهداشت روستای خطیرکوه شهرستان مهدی شهر با زیربنای 62 مترمربع با اعتبار 17 میلیارد ریال آماده بهره برداری است، گفت: در شهرستان گرمسار نیز سه خانه بهداشت در روستاهای چشمه نادی، رشمه و پاده در زمینی با زیربنای به ترتیب 90، 90 و 52 مترمربع با مجموع اعتبار حدود 44 میلیارد قابل بهره برداری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: پروژه بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید حلاجی دامغان با 580 مترمربع زیربنا و با اعتبار 56 میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری شده است.

قدس با اشاره به اینکه سامانه جدید سرمایشی بیمارستان معتمدی گرمسار نیز با اعتبار 170 میلیارد ریال آماده بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های علوم پزشکی سمنان با 325 میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری شد

پروژه های علوم پزشکی سمنان با 325 میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری شد