مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-13سياسي

اعلام نتیجه نهایی صحت سنجی متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات مجلس تا 26 شهریورماه


رییس ستاد انتخابات استان زنجان عنوان کرد: نتیجه نهایی صحت سنجی از مدارک ارسال شده متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا 26 شهریورماه اعلام می شود.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد انتخابات استان زنجان عنوان کرد: نتیجه نهایی صحت سنجی از مدارک ارسال شده متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا 26 شهریورماه اعلام می شود.

ابوالفضل رفیعی ظهر امروز (22 شهریورماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نتیجه نهایی صحت سنجی از مدارک ارسال شده متقاضیان پیش ثبت نام تا 26 شهریورماه اعلام می شود، افزود: در این تاریخ برای متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی پیامکی ارسال خواهد شد که هر فرد می تواند نتیجه صحت سنجی مدارک خوداظهاری را در پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.

moi.

ir مشاهده و پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان از ساعت 8 صبح فردای آن روز می توانند وارد سامانه پنجره واحد انتخابات شده و نتایج صحت سنجی 6 دستگاه از مدارک خود را ببینند، افزود: نتایج صحت سنجی هر دستگاه در مورد هر فرد به صورت یک آیکون نمایش داده می شود که اگر قرمز باشد موضوع نقص مدارک مطرح است و شرح آن نیز برای فرد متقاضی ثبت نام، شرح داده شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتیجه نهایی صحت سنجی متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات مجلس تا 26 شهریورماه

اعلام نتیجه نهایی صحت سنجی متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات مجلس تا 26 شهریورماه