مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-13سياسي

جلسه علنی آغاز شد/ بررسی لایحه ساماندهی تجارت مرزی در دستور کار


دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در دستور کار قرار گرفت.

- دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (چهارشنبه 22 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

دستورکار این جلسه به شرح زیر است: گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه شورای حل اختلاف (اعاده شده از شورای نگهبان) ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی اصلاح بند (ز) تبصره (20) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور (تمدید قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1400-1396)) ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان) گزارش کمیسیون .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه علنی آغاز شد/ بررسی لایحه ساماندهی تجارت مرزی در دستور کار

جلسه علنی آغاز شد/ بررسی لایحه ساماندهی تجارت مرزی در دستور کار