مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-14سياسي

پیامبر اسلام(ص)، الگوی مکارم اخلاقی


استادیار دانشگاه لرستان با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) نمونه و الگوی مکارم اخلاقی برای تمام انسان ها است گفت: اگر هر کدام از مسئولان چنین بینش و عقیده ای را الگوی خود قرار دهند مشکلات جامعه به حداقل می رسد.

- ایسنا/لرستان استادیار دانشگاه لرستان با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) نمونه و الگوی مکارم اخلاقی برای تمام انسان ها است گفت: اگر هر کدام از مسئولان چنین بینش و عقیده ای را الگوی خود قرار دهند مشکلات جامعه به حداقل می رسد.

مجتبی گراوند در گفت وگو با ایسنا با تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، در رابطه با جایگاه اخلاق حرفه ای در سیره نبوی، اظهار کرد: اخلاق از ریشه خلق به معنای باطن و صفاتی که به رفتار و حالت انسان تعلق می گیرد، است.

وی با بیان اینکه علم اخلاق به منزله یک دانش دارای ارزش فراوانی است و در آثار عالمان غربی و اسلامی به آن توجه فراوان شده است، افزود: اخلاق حرفه ای به عنوان شاخه ای از دانش اخلاق به بررسی تکالیف اخلاقی در یک حرفه و مسائل اخلاقی آن می پردازد و در تعریف آن را فعالیت معینی می دانند که موجب هدایت فرد به موقعیت تعیین شده همراه با اخلاق خاص می دانند.

گراوند ادامه داد: اخلاق حرفه ای در سنت با محوریت انسان و انگیزه خدمت به دیگران در طول تاریخ متحول شده است، به گونه ای که امروزه انسان در خدمت حرفه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر اسلام(ص)، الگوی مکارم اخلاقی

پیامبر اسلام(ص)، الگوی مکارم اخلاقی