مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-19فرهنگي

خزاعی: سینمای ایران در حال پوست اندازی است


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور در آستانه آغاز جشن های مهر سینمای ایران با ارسال پیامی خطاب به سینماگران تاکید کرد: سینمای ایران، امروز با مشارکت گسترده نیروهای جوان و با تکیه بر شانه بزرگان و پیشکسوتان شریف این عرصه در حال پوست اندازی است و به طور قطع، - بیش از همیشه به کاشتن بذر امید و مهرورزی نیاز دارد.

جشن مهر سینمای ایران فصل مهرورزی سینما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دومین جشن مهر سینمای ایران، متن پیام رییس سازمان سینمایی به این شرح است: آرمان و آمال سینمای امروز، خلق گفتمان نو و نسل آفرینی ست و در این مسیر خطیر، گام های گرانمایه ای به امیدواری و آرزومندی برداشته شده است.

سینما به مثابه ی فرش فرهنگ این سرزمین، چنان از رنگ و رسم و نقش و نشان و زبان مردم چشم نوازست که گنجینه وار باید در مراقبت و مداومت باشد تا هم یادگار پیشکسوتان و هم سرمایه ی آیندگان به شمار آید.

جشن مهر سینمای ایران، تبلور نواندیشی و مردم محوری مبتنی بر رهنمودهای رهبری فرزانه و الگوی مدیریتی دولت است که به اشاعه ی عادلانه ی هنر و ترویج همسان امکانات و کشف و تربیت نخبگان نظر دارد.

پرسشگری، گفت وگومحوری، حقیقت طلبی و عزت مندی مولفه های مهم این سینما محسوب می شوند که در ترسیم صادقانه ی هنر دینی و میراث ملی موثرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی: سینمای ایران در حال پوست اندازی است

خزاعی: سینمای ایران در حال پوست اندازی است