مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:412023-08-27اقتصادي

شالیزارهای اصفهان کمتر از باغ های بالادست زاینده رود آب مصرف می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد مرادمند مدیر سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامیدات هفته دولت اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 148 پروژه انجام و به بهره برداری رسیده است ، این پروژه ها در زمینه تولیدات گیاهی، صنایع کشاورزی، تعاون روستایی و مواردی دیگر بوده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها 567 نفر تعهد اشتغال و برای 232 نفر تثبیت اشتغال ایجاد شده است، بیان کرد: این پروژه ها با اختصاص اعتبار 820 میلیارد تومان در مجموع توانسته نزدیک به 5 هزار و 797 خانوار را از این پروژه ها بهره مند کند.

مرادمند با اشاره به بازگشایی زاینده رود بیان کرد: با بازگشایی زاینده رود در روزهایی از سال زراعی فعلی(مهر1401 تا مهر 1402) بخشی از مزارع استان زیر کشت رفت و با وجود مشکلات فراوان، محصول مناسبی نیز به دست آمد.

مدیر جهاد کشاورزی اصفهان با تأکید بر اجرای طرح های آبخیزداری را در استان اصفهان تصریح کرد: طرحی از آبخیز تا جالیز با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان و وزارت جهاد کشاورزی در دست اجرا است که در زمینه احیای قنوات در سطح استان دنبال می شود.

وی با تأکید بر اینکه طرح های آبخیزداری باید اولویت ‎بندی و بررسی شود و در مناطقی از استان که قنات های آن خشک شده اجرایی شود، بیان کرد: در طرح آبخیز تا جالیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالیزارهای اصفهان کمتر از باغ های بالادست زاینده رود آب مصرف می کنند

شالیزارهای اصفهان کمتر از باغ های بالادست زاینده رود آب مصرف می کنند