مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-12سياسي

امیرعبداللهیان: ایرانیان خارج از کشور گرفتار تبلیغات کاذب ایران هراسانه نشوند


وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایرانیان دوتابعیتی را هرگز تهدید نمی دانیم بلکه فرصتی برای ایران و جهان می دانیم، از همه ایرانیان خارج از کشور دعوت کرد که گرفتار تبلیغات کاذب ایران هراسانه نشوند و بدون دغدغه به کشور سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز (دوشنبه) 20 شهریور ماه در کارگروه کنسولی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور طی سخنانی گفت: یکی از دغدغه های ایرانیان در اقصی نقاط دنیا رفع مشکلات کنسولی است.

برای ایرانیان در سراسر دنیا حفظ هویت خیلی مهم است.

وی بیان کرد: براساس آمارهای ما 5.

2 میلیون ایرانی به صورت رسمی در کشورهای مختلف حضور دارند و این دسته از ایرانیان حداقل یک مرتبه برای خدمات کنسولی به نمایندگی های ما در خارج از کشور مراجعه داشتند و صرفنظر از گرایش، نگاه و دین و قومیت، دریافت شناسنامه برای فرزندانشان یک اولویت است.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: یکی از توصیه های مقام معظم رهبری به دستگاه دیپلماسی این است که ایرانیان خارج از کشور را فراموش نکنید، اینها فرزندان ایران هستند و رابطه اینها با ایران را باید هر روز قوی تر کنید و فرزندان آنها بتوانند راحت با ایران ارتباط بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایرانیان خارج از کشور گرفتار تبلیغات کاذب ایران هراسانه نشوند

امیرعبداللهیان: ایرانیان خارج از کشور گرفتار تبلیغات کاذب ایران هراسانه نشوند