مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 02:102023-09-03سياسي

ماکارونی نخور! (گفت و شنود)


روزنامه سازندگی تمام دستاوردهای دولت رییسی را که دولت های قبل عُرضه و توان انجام آن را نداشته اند، وارونه جلوه داده و مثلا نوشته است: «در آینده مجبوریم به عمله و مستعمره کشورهای همسایه تبدیل شویم! گاز از ترکمنستان وارد کنیم و گندم از عربستان».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: روزنامه زنجیره ای سازندگی با حروف درشت تیتر زده است عقب افتادیم ! و تصویر سیاهی از آینده کشور ترسیم کرده است! گفتم: شاید فراموش کرده که مدت هاست دولت های سازندگی ! و اصلاحات ! و تدبیر و امید ! به تاریخ پیوسته اند و دیگر قرار نیست امکانات و ظرفیت های کشور را پای منافع حزبی و شخصی خود و نزدیکان شان قربانی کنند! گفت: تمام دستاوردهای دولت رییسی را که دولت های قبل عُرضه و توان انجام آن را نداشته اند، وارونه جلوه داده و مثلاً نوشته است در آینده مجبوریم به عمله و مستعمره کشورهای همسایه تبدیل شویم! گاز از ترکمنستان وارد کنیم! گندم از عربستان! و.

گفتم: اگر این گونه است چرا اربابان آمریکایی و صهیونیستی این جماعت علی رغم دشمنی های همه جانبه با ایران، از پیشرفت های گسترده و معجزه گون دولت کنونی به حیرت افتاده و جرأت انکار ندارند؟ گفت: این جماعت اگر اهل خیانت نبودن که نتانیاهو آنها را بزرگ ترین سرمایه اسراییل معرفی نمی کرد! وقتی چوب خط خیانت شان پُر شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکارونی نخور! (گفت و شنود)

ماکارونی نخور! (گفت و شنود)