مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-31اقتصادي

بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اهواز اختصاص یافت


افزون بر 500 میلیارد تومان اعتبار سهم تملک دارایی های سرمایه ای استانی و سه درصد از درآمد صادرات نفت خام و… به این شهرستان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد موالی زاده عصر امروز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اهواز با اشاره به اولویت طرح های نیمه تمام در مناطق کمتر برخوردار و روستاهای این شهرستان بیان کرد: بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار سهم تملک دارایی های سرمایه ای استانی و سه درصد از درآمد صادرات نفت خام و گاز طبیعی و همچنین سهم اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای طرح های این شهرستان اختصاص یافته که با توجه به محدودیت ها باید با نگاه هدفمند اعتبارات را هزینه کنیم.

وی افزود: اعتبارات در فصل های انرژی، حمل و نقل، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، توسعه و خدمات شهری- روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، دین و مذهب، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی، گردشگری، آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه ای هزینه می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز اضافه کرد: بیشترین اعتبار به آب و فاضلاب اختصاص یافته است.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و پیگیری های نمایندگان مردم شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس ادامه داد: نمایندگان دلسوزانه و با جدیت مشکلات شهرستان ها را پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اهواز اختصاص یافت

بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اهواز اختصاص یافت