مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-27اجتماعي

طرح مسکن ملی با ساخت خانه های ویلایی در اشتهارد اجرا می شود


اختصاص و تامین زمین ویژه احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد به صورت ویلایی و مسکن کارگری در قالب الحاق یک هزار هکتار به محدوده شهر اشتهارد، - ایسنا/البرز فرماندار اشتهارد گفت: اختصاص و تامین زمین ویژه احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد به صورت ویلایی و مسکن کارگری در قالب الحاق یک هزار هکتار به محدوده شهر اشتهارد، شهرک 500 هکتاری فرد آباد و پروژه 734 واحد مسکن کارگری انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم کردلو روز یکشنبه پنجم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالبات مهم مردم اشتهارد در خصوص تامین آب شرب، مسکن، اشتغال، حفاظت از محیط زیست، برق پایدار، ارتباطات، راه های مواصلاتی، بهداشت و درمان به صورت ویژه در دو سال گذشته مد نظر قرار گرفت و رسیدگی شد .

وی ادامه داد: در همین راستا، پروژه انتقال آب به اشتهارد با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در سال گذشته آغاز شد و خواسته دیرینه مردم در دولت سیزدهم محقق شد.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد نیز گفت: یکی دیگر از مطالبات مردم است که اقدامات مهمی پیرامون این وعده دولت برای تامین مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

کردلو بیان کرد: اختصاص و تامین زمین ویژه احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشتهارد به صورت ویلایی و مسکن کارگری در قالب الحاق هزار هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسکن ملی با ساخت خانه های ویلایی در اشتهارد اجرا می شود

طرح مسکن ملی با ساخت خانه های ویلایی در اشتهارد اجرا می شود