مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-17بين الملل

بازی ضدایرانی ژرمن ها در زمین کاخ سفید!


آلمان ها به لابی های صهیونیستی تعهد داده اند که به صورت مستمر، موضوع غیر صلح آمیز و تنش زا بودن فعالیت های هسته ای ایران را به مثابه یک گزاره القایی در فضای عمومی و سیاسی جهان مطرح کرده و در راهبرد فشار حداکثری و هدفمند علیه ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نورنیوز نوشت:   اولاف شولتز صدراعظم آلمان این روزها تبدیل به یکی از اصلی ترین چهره های بحران ساز در معادلات امنیتی اروپا شده است.

انتشار اخبار مربوط به تحویل 20 نفربر زرهی ماردر به اوکراین از سوی آلمان و لفاظی های مکرر برلین علیه جمهوری اسلامی ایران، از جمله مصادیق سیاست گذاری های تنش زا از سوی برلین هستند.

برخی تحلیل گران مسائل بین الملل پیشتر تصور می کردند سوسیال دموکرات ها و حزب سبز آلمان زمانی که در راس قدرت در برلین ظاهر شوند، می توانند عقلانیت را به حوزه سیاست خارجی این کشور بازگردانند اما امروز این ترکیب تبدیل به پاشنه آشیل امنیتی و اعتباری ژرمن ها شده است! اخیرا اولاف شولتز در برلین خواهان مذاکرات جهانی جدید برای خلع سلاح هسته ای شده و تاکید کرد که نه تنها روسیه و آمریکا، بلکه چین نیز باید در این گفتگوها مشارکت داشته باشد.

او در بخشی از این سخنان مدعی شد: جلوگیری از تولید اورانیومی در ایران که می تواند به تولید سلاح هسته ای کمک کند، یک مسئولیت مهم را برای ما ایجاد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی ضدایرانی ژرمن ها در زمین کاخ سفید!

بازی ضدایرانی ژرمن ها در زمین کاخ سفید!