مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-14اقتصادي

کتابت قرآن در خراسان رضوی در واکنش به قرآن سوزی ها


در واکنش به قرآن سوزی هایی که صورت گرفته درحال کتابت و تکمیل قرآنی در ابعاد 50 تا 70 سانتی متر در درگز هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی یک خطاط قرآن گفت: در واکنش به قرآن سوزی هایی که صورت گرفته درحال کتابت و تکمیل قرآنی در ابعاد 50 تا 70 سانتی متر در درگز هستیم.

محمد تعریفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بین سال های 1380 تا 1385 قرآنی با ابعاد 50 تا 70 سانتی متر را شروع به نوشتن کردم اما به دلایلی نیمه کاره ماند، تا اینکه امسال در پی دعوتی که به نمایشگاه قرآن در درگز شدم آن قرآن را نیز با خود به نمایشگاه بردم؛ مسئولان درگز که قرآن را دیدند قول کمک برای تکمیل آن را دادند و من آن قرآن را برای تکمیل وقف درگز کردم.

وی افزود: پس از تصویب انجام کار در شورای فرهنگ عمومی شهرستان درگز از هنرمندان تذهیب کار دعوت کرده و تعدادی از آن ها را گزینش کردیم و کارگاهی را تشکیل دادیم تا در آنجا فعالیت کنیم.

این اتفاق هم زمان با ماجرای قرآن سوزی در سوئد رخ داد و ما عزم خود را جزم کردیم تا فعالیتمان در راستای تکمیل این قرآن پاسخی عملی به قرآن سوزی ها باشد.

این خوشنویس و خطاط قرآن خاطرنشان کرد: تاکنون هرکدام از مسئولان، جامعه قرآنی و هنرمندان در واکنش به قرآن سوزی ها صحبت کرده، این اتفاق را محکوم کرده اند اما کسی کار عملی در واکنش به آن انجام نداده است و ما سعی کردیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابت قرآن در خراسان رضوی در واکنش به قرآن سوزی ها

کتابت قرآن در خراسان رضوی در واکنش به قرآن سوزی ها