مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:412023-09-17بين الملل

اتباع افغانستانی و پاکستانی حق خروج از مرز چذابه را ندارند


رستم عیدی پور فرماندار دشت آزادگان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با علت تجمع اتباع افغانی و پاکستانی در پایانه مرزی چذابه و عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط آن ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه  ورود و خروج اتباع افغانی و پاکستانی از کشور به سمت عراق صورت گروهی است،  گاهی چند نفر از گروه در عراق می مانند و مابقی افراد گروه که برگشته اند در پایانه منتظر آن ها می ماند.

وی با بیان اینکه همین عامل سبب تجمع تعداد زیادی از اتباع در پایانه شده است، افزود: اتباع پس از تکمیل گروه سوار اتوبوس شده و از پایانه چذابه راهی کشور خود می شوند.

فرماندار دشت آزادگان با تایید عدم رعایت بهداشت توسط اتباع به ویژه اتباع پاکستاتی در پایانه مرزی چذابه، گفت: مرتب در پایانه نظافت انجام می شود اما شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد نظافتی صورت نگرفته است.

عیدی پور با تاکید بر اینکه کار نظافت باید مستمر انجام شود، بیان کرد: علاوه بر گروه خدمات پایانه مرزی صبح امروز شهرداری ابوحمیضه نیز حدود پنج، شش نفر را به عنوان نیرو کمکی به مرز اعزام کرد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه دارد، عنوان کرد: بر اساس آماری که روز گذشته به دست ما رسیده بالغ بر 10 هزار نفر از تباع هنوز در عراق هستند که باید از مرز چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع افغانستانی و پاکستانی حق خروج از مرز چذابه را ندارند

اتباع افغانستانی و پاکستانی حق خروج از مرز چذابه را ندارند