مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28اقتصادي

افتتاح 3 میلیارد تومان پروژه بنیاد علوی در خراسان جنوبی


مدیر بنیاد علوی در خراسان جنوبی گفت: در مجموع طی هفته دولت بیش از 3 میلیارد تومان پروژه توسط بنیاد علوی در استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هاشم صلاحی مقدم، مدیر بنیاد علوی در خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با بیان اینکه بنیاد علوی بال محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان است، اظهار کرد: در استان دو نقطه هدف شامل منطقه درمیان و خوسف بنیاد علوی دارد که دو هفته گذشته با دستور مدیرعامل بنیاد، شهرستان زیرکوه هم به نقاط هدف بنیاد علوی در استان اضافه شد.

مدیر بنیاد علوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه از محل تبصره 16 مبلغ 62 میلیارد تومان تسهیلات در رسته های مختلف تولیدی، بازرگانی و .

توسط بنیاد علوی در استان پرداخت شده است، بیان داشت: اعتبارات اشتغال بنیاد در تمام استان پرداخت شده است.

وی افزود: عمده تسهیلات بنیاد علوی و طرح اقتصادی بنیاد، طرح اشتغالزایی در حوزه زرشک و در رتبه بعد مربوط به پرداخت تسهیلات در حوزه تولید پوشاک اسلامی بوده است.

مدیر بنیاد علوی در خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته دولت بیش از پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار بنیاد علوی برای اجرای پروژه های مختلف در شهرستان درمیان تخصیص یافته است، تصریح کرد: از این میزان 2 میلیارد تومان در خصوص هوشمندسازی 50 کلاس درس و بیش از 2 میلیارد تومان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 میلیارد تومان پروژه بنیاد علوی در خراسان جنوبی

افتتاح 3 میلیارد تومان پروژه بنیاد علوی در خراسان جنوبی