مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-21سياسي

اعضای هیئت رییسه تفحص از پتروشیمی ها انتخاب شدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، - نماینده محلات در مجلس از انتخاب اعضای هیئت رییسه تحقیق و تفحص از پتروشیمی ها خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از انتخاب اعضای هیئت رییسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات در اولین جلسه این هیئت، خبر داد.

وی با بیان اینکه پیش از این در جلسه کمیسیون صنایع مجلس اعضای 15 نفره هیئت تفحص از پتروشیمی ها انتخاب شده بودند، افزود: با رأی اعضا علی اکبر کریمی نماینده اراک به عنوان رییس و حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر و حجت الله فیروزی نماینده فسا به عنوان نواب اول و دوم و همچنین بنده نیز به عنوان دبیر این هیئت انتخاب شدم.

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه نحوه فروش و عرضه و صادرات محصولات پتروشیمی ها و نحوه بازگشت ناشی از صادرات از جمله محور های تفحص است، گفت: پس از تعیین اعضای هیئت رییسه عملا کار هیئت آغاز شده و مکاتبات با دستگاه های نظارتی و بررسی ها و بازدید های لازم جهت تهیئه گزارش تحقیق و تفحص آغاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت رییسه تفحص از پتروشیمی ها انتخاب شدند

اعضای هیئت رییسه تفحص از پتروشیمی ها انتخاب شدند