مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-25اقتصادي

تولید بیشترین خاویار در لرستان بعد از استان های ساحلی


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به تولید بیشترین ماهی خاویاری در لرستان بعد از استان های ساحلی، از توسعه گلخانه ها در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: 48 طرح کشاورزی استان با سرمایه گذاری 200 میلیاردتومانی در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

500 هزار تن گندم تحویل سیلوها شد وی افزود: با اجرای این طرح ها برای 366 نفر در لرستان اشتغال زایی خواهد شد و 783 خانوار از مزایای آنها بهره مند می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به افتتاح طرح گلخانه ای شهرستان دلفان در اولین روز از هفته دولت، گفت: طرح های حوزه آبیاری تحت فشار، واحدهای گلخانه ای از جمله گلخانه هیدروپونیک خرم آباد، دو استخر پرورش ماهی، حوزه آبخیزداری و صنایع تبدیلی و تکمیلی از دیگر طرح هایی است که هفته دولت به بهره برداری می رسد.

شاهرخی با اشاره به اینکه سال 1400، 123 هزار تن گندم به سیلوهای غله تحویل دادیم، گفت: این رقم در سال 1401 به 275 هزار تن و اکنون به 493 هزار تن رسیده است که با اضافه کردن گندم بذری این میزان با بیش از 500 هزار تن در مقایسه با سال گذشته دوبرابر افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیشترین خاویار در لرستان بعد از استان های ساحلی

تولید بیشترین خاویار در لرستان بعد از استان های ساحلی