مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-31سياسي

می توانیم با تکیه بر توان دفاعی ایران امنیت منطقه را تأمین کنیم


وزارت دفاع تلاش می کند تا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از استعداد و ظرفیت جوانان این مرز و بوم، تمام نیازهای کشور در حوزه نظامی را تأمین کند.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وزارت دفاع تلاش می کند تا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از استعداد و ظرفیت جوانان این مرز و بوم، تمام نیازهای کشور در حوزه نظامی را تأمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی ضمن تبریک هفته دولت، گفت: وزارت دفاع تلاش می کند تا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از استعداد و ظرفیت جوانان این مرز و بوم، تمام نیازهای کشور در حوزه نظامی را تأمین کند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ادامه داد: ما می توانیم با تکیه بر توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری کشورهای دوست و همسایه، امنیت منطقه را تأمین کنیم و ان شاءالله به زودی کشورهای غیر موجه منطقه را ترک خواهند کرد و این افتخار بزرگ نصیب مردم منطقه خواهد بود.

وی در پایان برای تمام کسانی که در راه پر تلاطم سربلندی نظام، کشور و پرچم مقدس سه رنگ ایران تلاش می کنند آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم با تکیه بر توان دفاعی ایران امنیت منطقه را تأمین کنیم

می توانیم با تکیه بر توان دفاعی ایران امنیت منطقه را تأمین کنیم