مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-11اقتصادي

حذف خودروهای اقتصادی از سامانه یکپارچه و عرضه تکراری خودروهای میلیاردی


در حالی که مقرر بود در شهریور تولیدات جدید خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه شود، در نبود برنامه برای ادامه فعالیت این سامانه موفق در مدیریت بازار خودرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از امروز دوشنبه 20 شهریور به مدت 4 روز و تا پایان روز پنج شنبه 23 شهریور، سامانه یکپارچه عرضه خودرو باز است تا امکان ویرایش اولویت بندی برای متقاضیان همه شرکت کننده های حاضر در نوبت اول و دوم عرضه یکپارچه خودرو در سامانه که موعد زمانی تحویل آنها در سال 1403 تعیین شده فراهم شود.

براین اساس متقاضیانی که نوبت تحویل خودروهایشان 1403 تعیین شده است، می توانند نسبت به تغییر خودروی اعلام شده قبلی به محصولات عرضه شده توسط شرکت های کرمان موتور و مدیران خودرو اقدام کنند.

  همچنین متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه نوبت دهی هیچ خودرویی به آنها تخصیص داده نشده است نیز امکان انتخاب همه محصولات عرضه شده دو شرکت مذکور برای آنها فراهم است.

  در واقع سامانه یکپارچه عرضه خودرو جهت امور فوق یکبار دیگر نیز در تاریخ 6 شهریور با عرضه همین خودروها، به مدت سه روز باز شده بود با این تفاوت که در نوبت قبل فقط خریداران خودروهای مدیران خودرو و کرمان موتور که نوبت تحویل خودروی آنها 1403 تعیین شده بود امکان تغییر نوع خودروی خود را داشتند که در دور جدید این امکان برای مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف خودروهای اقتصادی از سامانه یکپارچه و عرضه تکراری خودروهای میلیاردی

حذف خودروهای اقتصادی از سامانه یکپارچه و عرضه تکراری خودروهای میلیاردی