مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-03سياسي

انتقاد استاندار کردستان از تکمیل نشدن پروژه آموزشی نایسر سنندج


در اولین بازدید از پروژه نایسر در سال گذشته، از اتمام طرح چیزی باقی نمانده بود، اما متاسفانه این پروژه تاکنون تکمیل نشده است که انتظار می رود تا اول مهر تکمیل و کاری در آن باقی نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش به صورت کمی و کیفی و نظارت جدی دبیرخانه بر برگزاری جلسات و عملیاتی کردن مصوبات ضروری است.

استاندار کردستان افزود: اصل مهم شورای آموزش و پرورش کردستان برگزاری کمی و کیفی جلسات، عملیاتی کردن مصوبات و کیفیت بخشی به شوراهاست و روسای شوراهای آموزش و پرورش باید به این مهم توجه کنند و در صورت برگزار نشدن مرتب جلسات، برخوردهای لازم قانونی انجام بگیرد.

وی در خصوص اجرای پروژه های مختلف مهر و پروژه های عمرانی حوزه نوسازی مدارس هم گفت: عملکرد نوسازی مدارس در استان طی چند ماه اخیر قابل تقدیر است و تحول بسیار خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در سال گذشته جذب اعتبارات بود رقم قابل توجهی از اعتبارات باقی مانده در دستگاه های اجرایی مربوط به نوسازی استان بود.

زارعی کوشا با بیان اینکه پروژه های خوبی آماده اجراست، افزود: اینکه در این حوزه سهمی بیشتر از سهم معمول استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار کردستان از تکمیل نشدن پروژه آموزشی نایسر سنندج

انتقاد استاندار کردستان از تکمیل نشدن پروژه آموزشی نایسر سنندج