مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-12سياسي

ناوگروه 86 توانایی ایران را در ساخت تجهیزات بومی به نمایش گذاشت


فرمانده ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه 86 توانایی ایران در ابعاد فنی در ساخت تجهیزات بومی را به نمایش گذاشت و خلاقیت های زیادی در طول سفر توسط جوانان ایرانی اجرا شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه 86 توانایی ایران در ابعاد فنی در ساخت تجهیزات بومی را به نمایش گذاشت و خلاقیت های زیادی در طول سفر توسط جوانان ایرانی اجرا شد.

امیر دریادار دوم فرهاد فتاحی امروز در جمع فرماندهان و دانش پژوهان مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) با اشاره به مدیریت دانش بومی در سفر 360 درجه دور دنیا، اظهار کرد: در راستای اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حضور در اقیانوس ها، یک کار بزرگ و با اقتدار، با نظر امیر فرماندهی نیروی دریایی ارتش این مأموریت شکل گرفت تا ناوگروهی تشکیل شود و دور دنیا دریانوردی کند، آن هم با یک ناوشکن تمام ایرانی به نام دنا که اعلام کند نیروی دریایی ارتش برای حفظ منافع کشور هیچ وابستگی به هیچ کشوری ندارد.

وی با اشاره به برخی از رکوردهای نیروی دریایی در این سفر در تاریخ ایران، افزود: ما برای نخستین بار در این مأموریت، دو بار از رأس السرطان و چهار بار از رأس الجدی و از محور زمان و نصف النهار گرینویچ عبور کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه 86 توانایی ایران را در ساخت تجهیزات بومی به نمایش گذاشت

ناوگروه 86 توانایی ایران را در ساخت تجهیزات بومی به نمایش گذاشت