مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-25اقتصادي

واگذاری زمین های 200 متری به هر فرد متقاضی مسکن ملی در ملایر


فرماندار ملایر از الحاق 1500 هکتار زمین برای اجرای پروژه عظیم نهضت ملی مسکن در ملایر خبر داد و گفت: در فاز اول 515 هکتار زمین از اراضی گلدره و قیاس آباد به ازای هر نفر، - ایسنا/همدان فرماندار ملایر از الحاق 1500 هکتار زمین برای اجرای پروژه عظیم نهضت ملی مسکن در ملایر خبر داد و گفت: در فاز اول 515 هکتار زمین از اراضی گلدره و قیاس آباد به ازای هر نفر، 200 مترمربع زمین برای ساخت مسکن ویلایی واگذار می شود.

سلمان اسماعیلی جمعه سوم شهریور ر جمع خبرنگاران، حوزه مسکن را یکی از اولویت ها و مأموریت های اصلی دولت خواند و مطرح کرد: 22 هزار ملایری در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه از این تعداد 7380 نفر واجد شرایط هستند، اظهار کرد: ما به دنبال سکونتگاه برای مردم و ایجاد آپارتمان نشینی نیستیم بلکه به دنبال ساخت مسکن باکرامت و خانه های ویلایی یک طبقه هستیم.

وی به نتیجه رسیدن پروژه نهضت ملی مسکن را زمانبر دانست و افزود: شهرستان ملایر در بین روستاها و اراضی مرغوب کشاورزی از جمله نامیله، حرم آباد و حاجی آباد محاصره شده است و راه توسعه دیگری جزو اراضی گلدره و قیاس آباد نداشتیم.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه شهرستان ملایر تنها شهر غرب کشور است که زمین برای ساخت مسکن ویلایی به متقاضیان واگذار می شود، اضافه کرد: در فاز اول 515 هکتار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین های 200 متری به هر فرد متقاضی مسکن ملی در ملایر

واگذاری زمین های 200 متری به هر فرد متقاضی مسکن ملی در ملایر