مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-30اقتصادي

سالانه 300 میلیون دلار ارز از محل صادرات صنایع دستی وارد کشور می شود


مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، گفت: سالیانه 300 میلیون دلار ارز از محل صادرات صنایع دستی وارد کشور می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، گفت: سالیانه 300 میلیون دلار ارز از محل صادرات صنایع دستی وارد کشور می شود.

محمدحسین عسکرپور، صبح امروز چهارشنبه هشتم شهریورماه در بازدید از نمایشگاه تخصصی سنگ های قیمتی در تربت حیدریه با بیان اینکه از محل صادرات صنایع دستی سالانه 300 میلیون دلار ارز وارد کشور می شود، افزود: صادرات صنایع دستی بیشتر به کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق است.

وی با بیان اینکه این میزان صادرات با توجه به تنوع بسیار بالای تولیدات و پتانسیل بسیار قوی در دارا بودن نیروی انسانی ماهر، کم و ناچیز است، به بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس اشاره کرد و افزود: بنا داریم در برنامه هفتم توسعه طراحی زیست بوم صنایع دستی را برای توسعه و ترویج این هنر دیرین در کشور با توجه به وضعیت هنرمندان، صنعتگران و صادرکنندگان کامل نماییم تا آنان بتوانند محصولات جدید را تولید و روانه بازار کنند امیدواریم با این طرح شاهد رشد صادرات صنایع دستی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 300 میلیون دلار ارز از محل صادرات صنایع دستی وارد کشور می شود

سالانه 300 میلیون دلار ارز از محل صادرات صنایع دستی وارد کشور می شود