مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-26دانش

فراخوان جایزه دکتر محمدرضا سعیدی ویژه دانشجویان دکتری شیمی


به منظور حمایت از دانشجویان برجسته دکترای شیمی در دانشگاه صنعتی شریف و سطح کشور، به دو دانشجوی دکتری شیمی برگزیده، «جایزه دکتر محمدرضا سعیدی» اعطا می شود.

- به منظور حمایت از دانشجویان برجسته دکترای شیمی در دانشگاه صنعتی شریف و سطح کشور، به دو دانشجوی دکتری شیمی برگزیده، جایزه دکتر محمدرضا سعیدی اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، به پاس خدمات علمی و دانشگاهی دکتر محمدرضا سعیدی استاد فقید دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت خانواده استاد و همکاری دانشگاه صنعتی شریف و انجمن شیمی ایران، سومین دوره جایزه دکتر محمدرضا سعیدی به منظور حمایت و پشتیبانی از دانشجویان برجسته دکترای شیمی، برگزار می شود.

این جایزه در سال1402 به دو دانشجوی دکتری شیمی برگزیده (یک نفر از میان دانشجویان دکتری شیمی آلی کل کشور و یک نفر از میان دانشجویان دکتری کلیه گرایش های شیمی دانشگاه صنعتی شریف) که آزمون جامع خود را با موفقیت گذرانده باشند، اعطا می شود.

برای سال 1402، مبلغ هر یک از جوایز، 40 میلیون تومان تعیین شده است.

برای ورود به مرحله داوری، لازم است مدارک و مستندات زیر تا تاریخ 1402/8/25 به آدرس saidi_award@sharif.

edu ارسال شود: - اعلام نامزدی دانشجو بوسیله استاد راهنما در قالب یک توصیه نامه - یک رزومه شامل اطلاعات مقطع تحصیلی فعلی و مقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جایزه دکتر محمدرضا سعیدی ویژه دانشجویان دکتری شیمی

فراخوان جایزه دکتر محمدرضا سعیدی ویژه دانشجویان دکتری شیمی