مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-23ورزشي

لیگ فوتسال بانوان استان یزد با قهرمانی گلساپوش در ایستگاه آخر


لیگ فوتسال دختران استان یزد شامگاه روز گذشته با قهرمانی تیم گلساپوش و با حضور سرمربی تیم ملی و مسئولان هیات فوتبال استان یزد به پایان رسید.

- ایسنا/یزد لیگ فوتسال دختران استان یزد شامگاه روز گذشته با قهرمانی تیم گلساپوش و با حضور سرمربی تیم ملی و مسئولان هیات فوتبال استان یزد به پایان رسید.

پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره و با هدف ایجاد انگیزه برای دختران فوتسالیست به تب داغ لیگ فوتسال دختران کویر نشین در سالن هدف شهرستان میبد از رو چهارشنبه 25 مرداد ماه دمیده شد.

این دوره از رقابت ها تحت عنوان جام شهدای مدافع سلامتی با حضور 16 تیم از شهرستان های اردکان، میبد، خاتم، ابرکوه، بافق و یزد در دو گروه هشت تایی، از 25 مرداد ماه آغاز و شامگاه روز گذشته 31 مرداد ماه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

فینال این مسابقات با صف آرایی دختران گلساپوش و عطاری مطهری مقابل یک دیگر و با حضور فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال دختران و امیر فرشاد تفکری رییس هیات فوتبال استان یزد، برگزار شد که در پایان وقت های قانونی، این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا ضربات پنالتی قهرمان این لیگ را تایین کند؛ که در ضربات پنالتی تیم گلساپوش با نتیجه پنج بر سه به پیروزی رسید فاتح لیگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتسال بانوان استان یزد با قهرمانی گلساپوش در ایستگاه آخر

لیگ فوتسال بانوان استان یزد با قهرمانی گلساپوش در ایستگاه آخر