مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-18سياسي

پرونده شهدا و آسیب دیدگان هشتم مهر در حال پیگیری است


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پرونده شهدا و آسیب دیدگان هشتم مهر در حال پیگیری است، اگر چه پیگیری هایی انجام شده که باید بیشتر اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان همواره با یکدیگر وحدت و اخوت داشته و این سبب شده دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مردم این منطقه برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برای ناکامی دشمنان باید برنامه های وحدت آمیز در هفته وحدت بیش از پیش پر رنگ کنیم.

این مسئول بیان کرد: باید از ظرفیت امت اسلام، گفتمان تقریب و قرآن به عنوان محور وحدت برای همگرایی بیشتر اقوام و مذاهب استفاده کنیم.

وی گفت: وحدت ملی و امنیت ملی دو بال مهم اقتدار کشور هستند که دشمن سعی دارد به این دو بال مهم آسیب بزند.

شریفی تاکید کرد: باید از شعار و تکرار در هفته وحدت پرهیز کرده و ضمن غنا بخشی به محتوای برنامه ها وسعت جامعه هدف را افزایش دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم، استفاده از ظرفیت هنر برای نمایش بهتر وحدت نیز تاثیرگذاری مطلوبی بر ذهن جامعه هدف خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده شهدا و آسیب دیدگان هشتم مهر در حال پیگیری است

پرونده شهدا و آسیب دیدگان هشتم مهر در حال پیگیری است