مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 00:502023-09-04اجتماعي

المان میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی طراحی شود


المان میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، در دیدار با رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: اِلمان میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی متاثر از نهضت عاشورا طراحی شود و در این راستا از ظرفیت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور استفاده می شود.

وی با اشاره به حجم عملیات عمرانی در اربعین، افزود: ظرف کمتر از سه ماه 816 سرویس بهداشتی و حمام در طول مسیرهای اربعین ایجاد و مسیرهای مهم اربعین ایمن سازی شد.

 استاندار ایلام با بیان اینکه زیرساخت های اربعین در مقایسه با گذشته ارتقا یافته است، گفت: در کمتر از 3 ماه پایانه برکت ساماندهی و آسفالت شد و نمازخانه و سرویس بهداشتی به اندازه کافی ایجاد و برای استراحت زوار سایبان به اندازه کافی نصب شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به ثبت و ضبط همه اموال و اقلام مورد استفاده اربعین، گفت: با ثبت اموال و اقلام اربعین، در حال حاضر همه موجودی اقلام و اموال برای خدمات رسانی به زوار در دسترس است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های سازمان شهرداری.

ها و دهیاری های کشور برای تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه های اربعین، به روند آماده سازی پارکینگ بزرگ اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: ظرف کمتر از 6 ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی طراحی شود

المان میدان اربعین در پایانه شهید سلیمانی طراحی شود