مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-13سياسي

معاون دادستان کل کشور: نباید روی هر چیزی یک مهر محرمانه زده شود


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: نباید روی هر چیزی یک مهر محرمانه زده شود، بسیاری از آمارهای مربوط به آسیب های اجتماعی جنبه محرمانگی ندارند و باید برای دانشگاه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در گردهمایی شورای ملی استقرار نظام جامع رصد اجتماعی کشور که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: استقرار نظام جامع رصد اجتماعی در شرایطی که آسیب های اجتماعی روند افزایشی در کشور دارد، امر ارزشمند، امید بخش و مبارکی است.

  وی ادامه داد: استقرار این نظام اهداف بسیار ارزشمندی را دنبال می کند به خصوص ایجاد یک شبکه هماهنگ جهت تولید، استانداردسازی و اشتراک گذاری بانک های اطلاعاتی در امور اجتماعی است که ضرورت امروز کشور است.

همچنین همکاری بین دستگاه ها با راه اندازی این نظام تحکیم پیدا خواهد کرد؛ چرا که موضوع آسیب های اجتماعی یک مسئله بین بخشی و بین دستگاهی است  و به لحاظ علمی نیز یک دانش بین رشته ای است.

این مقام قضایی با اشاره به چالش های موجود در خصوص ضعف نظام جامع آماری بیان کرد: در حوزه نظام عدالت کیفری که شامل دستگاه قضایی، پلیس و سایر دستگاه های مرتبط می شود با چالش ضعف نظام جامع آماری مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل کشور: نباید روی هر چیزی یک مهر محرمانه زده شود

معاون دادستان کل کشور: نباید روی هر چیزی یک مهر محرمانه زده شود