مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-03حوادث

آخرین وضعیت مامور پلیس که توسط خودروی شوتی در محور بیرجند زیر گرفته شد


مخاطرات خودروهای سوخت کش یا همان شوتی ها در خراسان جنوبی به حدی ست که پا را فراتر از واژگونی خودروها، برخورد و حوادث خونین جاده ای گذاشته و دیگر ماموران نیروی انتظامی نیز گاهی جانشان در برخورد با آن ها به مخاطره می افتد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ یکی از خبرهای پرتکرار خراسان جنوبی به قاچاق سوخت و خودروهای سوخت کش یا همان شوتی ها در این استان مرزی برمی گردد و روزی نیست که خبری از این معضل در خروجی رسانه های خراسان جنوبی قرار نگیرد.

اما آن چه سبب شده تا این معضل بیش از پیش در خراسان جنوبی نمود یابد مخاطراتی ست که خودروهای سوخت کش برای کاربران جاده ای، نیروهای انتظامی و خودشان ایجاد می کنند چرا که این خودروها به واسطه کار خلافی که انجام می دهند با نهایت سرعت در شریان های مواصلاتی حرکت کرده و چراغ قرمزهای بسیاری را رد می کنند.

همین سرعت بالا و رد کردن چراغ قرمزها سبب می شود تا گاهی نه تنها خودروی آن ها واژگون شود بلکه سبب واژگونی خودروهای دیگر و تصادفات خونین در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شوند.

گاهی این صدمات و مخاطرات تنها متوجه راننده، وسیله نقلیه اش، کاربران جاده ای و وسایط نقلیه در حال عبور از جاده نیست بلکه ماموران نیروی انتظامی نیز از مخاطرات آن در امان نیستند همانند حادثه ای که 8 شهریور ما جاری برای یکی از نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مامور پلیس که توسط خودروی شوتی در محور بیرجند زیر گرفته شد

آخرین وضعیت مامور پلیس که توسط خودروی شوتی در محور بیرجند زیر گرفته شد