مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-30اقتصادي

مجوز تشکیل منطقه 5 شهرداری همدان صادر شد


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: مجوز تشکیل منطقه 5 شهرداری همدان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حمید بادامی نجات ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور مجوز شهرداری منطقه 5 همدان اظهار کرد: صدور مجوز تشکیل شهرداری منطقه 5 (شهرداری بافت) همزمان با ثبت جهانی هگمتانه، خبر خوبی است که این مهم موجب ایجاد اطمینان خاطر برای مدیریت واحد بافت تاریخی، پیش بینی ضوابط و جبران برخی محدودیت ها خواهد شد.

وی افزود: مدیریت شهرداری منطقه 5 در محدوده نقشه سال 1335 است که محدوده ثبت جهانی نیز در آن واقع شده بر این اساس در منطقه 5، به شکل برنامه محور و هدفمند به دنبال احیا و حفظ بافت تاریخی و ارزشمند شهر خواهیم بود.

رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه ایجاد شهرداری بافت مرکزی از شورای سوم به عنوان یک منطقه مطرح بوده است، گفت: اما پیگیری های انجام شده در شورای پنجم و ششم باعث ایجاد شهرداری منطقه 5 به طور رسمی در بخش مدیریت شهری شد و اکنون مجوز آن توسط وزارت کشور صادر شد.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که بافت تاریخی شهر به صورت واحد مدیریت شود که تاکنون مدیریت آن توسط مناطق چهارگانه بود و مدیریت واحدی بر آن حاکم نبوده که از این پس این وظیفه به شهرداری منطقه 5 سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تشکیل منطقه 5 شهرداری همدان صادر شد

مجوز تشکیل منطقه 5 شهرداری همدان صادر شد