مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-28فرهنگي

ستاره هایی که مجوز فرش قرمز ونیز را گرفتند


تعدادی از ستاره های هالیوودی با وجود اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا، برای تبلیغ فیلم هایشان روی فرش قرمز جشنواره ونیز می روند.

- تعدادی از ستاره های هالیوودی با وجود اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا، برای تبلیغ فیلم هایشان روی فرش قرمز جشنواره ونیز می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ونیز تأیید کرد که آدام درایور ، جسیکار چستین ، مدی میکلسن و لندری جونز از جمله بازیگران مطرح هالیوودی خواهند که روی فرش قرمز جشنواره ونیز خواهند رفت.

آدام درایور برای تبلیغ فیلم فراری ساخته مایکل مان که در آن نقش شخصیت اصلی و پیشگام ایتالیایی مسابقات اتومبیل رانی یعنی انزو فراری را بازی می کند به جشنواره ونیز خواهد رفت و لندری جونز هم برای فیلم داگمن ساخته جدید لوک بسون در ونیز حاضر می شود.

همچنین مدس میکلسن برای فیلم سرزمین موعود ساخته نیکولای آرسل کارگردان دانمارکی و جسیکا چستین نیز روی فرش قرمز فیلم خاطره ساخته سینماگر مولف مکزیکی میشل فرانکو خواهد رفت که نخستین نقش او پس از بازی در نقش برنده اسکار در فیلم چشمان تامی فی است.

همچنین انتظار می رود کیلی اسپانی و ژاکوب الوردی که نقش پریسیلا و الویس پریسلی را در فیلم سینمایی پریسیلا ساخته سوفیا کاپولا بازی کردند و همچنین خود پریسیلا پریسلی در ونیز حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره هایی که مجوز فرش قرمز ونیز را گرفتند

ستاره هایی که مجوز فرش قرمز ونیز را گرفتند