مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-27اجتماعي

معضلاتی که با کمک دانشجویان جهادگر کم رنگ می شود


مردم مناطق محروم می توانند با کمک جهادگران جوان دانشجو که در تمام زمینه ها نقش جهادی در محیط روستا را برعهده دارند ضمن ایجاد رونق، گسترش و به روز کردن فعالیت های خود، - ایسنا/خراسان جنوبی مردم مناطق محروم می توانند با کمک جهادگران جوان دانشجو که در تمام زمینه ها نقش جهادی در محیط روستا را برعهده دارند ضمن ایجاد رونق، گسترش و به روز کردن فعالیت های خود، بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی که ریشه در فقر دارند را به حداقل برسانند.

تابستان فرصت مناسبی برای برخورداری از تخصص و مهارت دانشجویان جوان در محرومیت زدایی از روستاهاست که باید از این تخصص در راستای پاک کردن چهره محرومیت از مناطق مختلف استفاده کرد.

ظرفیتی که اگر نادیده گرفته شود به معنای نادیده گرفتن تخصص ها و نیروی جوانی است.

از سویی دیگر، مردم مناطق محروم می توانند با کمک جهادگران جوان که در تمام زمینه ها نقش جهادی در محیط روستا را برعهده دارند ضمن ایجاد رونق، گسترش و به روز کردن فعالیت های خود، بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی که ریشه در فقر دارند را به حداقل برسانند.

جهاد تبیین و امیدآفرینی را در دستور کار داریم سید مصطفی موسوی زاهد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در خصوص برنامه های جهادی دانشجویان گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تابستان امسال برنامه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلاتی که با کمک دانشجویان جهادگر کم رنگ می شود

معضلاتی که با کمک دانشجویان جهادگر کم رنگ می شود