مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-30بين الملل

طایفه دروزی دردسر جدید رژیم صهیونیستی


منابع صهیونیستی فاش کردند سرویس امنیت داخلی این رژیم اخیرا به کابینه درباره تشدید عصبانیت و نارضایتی طایفه دروزی در جولان اشغالی سوریه هشدار داده و تاکید کرده این نارضایتی می تواند به درگیری های گسترده منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به تازگی فاش کرد سرویس امنیت داخلی این رژیم (شاباک) به سیاستمداران صهیونیست درباره خشم و نارضایتی طایفه دروزی در جولان اشغالی سوریه هشدار داده است.

وبگاه قدس پرس به نقل از هاآرتص خبر داد بحران روابط رژیم صهیونیستی و طایفه دروزی  تنها به مسئله ساختن توربین های بادی در جولان اشغالی محدود نمی شود و مسائل دیگری را نیز در بر می گیرد.

رژیم صهیونیستی پیشتر طرحی را برای ساخت توربین های بادی در زمین های کشاورزی جولان اشغالی سوریه آغاز کرده بود که بعد از مخالفت های شدید طایفه دروزی و درگیری آن ها با نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی، این طرح متوقف شد.

هاآرتص ادامه داد که افزون بر مسئله ساخت توربین ها در جولان اشغالی، طایفه دروزی از گسترش جرم و جنایت در مناطق سکونتشان و از بی توجهی های رژیم صهیونیستی به وضعیتشان ناراضی هستند و احساس می کنند با قوانین تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی به آن ها ظلم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طایفه دروزی دردسر جدید رژیم صهیونیستی

طایفه دروزی دردسر جدید رژیم صهیونیستی