مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-09سياسي

مستمری بازماندگان و چالش «طلاق های صوری»


مستمری بازماندگان یکی از خدمات اصلی صندوق های بازنشستگی به شمار می رود که در صورت فوت بیمه شده یا مستمری بگیر، به بازماندگان واجد شرایط وی پرداخت می شود.

- مهمترین مشکلات نظام مستمری بازماندگان در صندوق های بیمه ای مستمری بازماندگان و چالش طلاق های صوری مستمری بازماندگان یکی از خدمات اصلی صندوق های بازنشستگی به شمار می رود که در صورت فوت بیمه شده یا مستمری بگیر، به بازماندگان واجد شرایط وی پرداخت می شود.

این خدمت نیز همچون سایر خدمات صندوق های بازنشستگی، بر وضعیت مالی آنها اثرگذار بوده و یکی از فاکتورهای مهم در بررسی پایداری مالی آنهاست؛ اما در عین حال دارای ابعاد اجتماعی بسیار مهم و حساسی است که نمی توان به آن، به عنوان یک مسئله صرفا اقتصادی نگریست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سالیان اخیر با توجه به افزایش سن امید به زندگی، کاهش نرخ زاد و ولد، کاهش ضریب نفوذ بیمه، کاهش نسبت پشتیبانی و سایر مشکلات، صندوقهای بازنشستگی با مسئله عدم تعادل در منابع و مصارف مواجه شده اند؛ ازاین رو، انجام اصلاحات در قوانین و بازنگری در ساختارها تبدیل به امری اجتناب ناپذیر شده است.

مستمری بازماندگان یکی از خدماتی است که در صورت فوت بیمه شده یا مستمری بگیر به بازماندگان واجد شرایط وی پرداخت می شود، این نوع خدمت بر وضعیت مالی صندوق های بیمه ای اثرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری بازماندگان و چالش «طلاق های صوری»

مستمری بازماندگان و چالش «طلاق های صوری»