مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 00:502023-09-12اقتصادي

اجرای یک طرح مهم در راستای کیفی سازی نان در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح آزمایشی تولید و عرضه نان با سبوس و جوانه کامل در برخی مجتمع های نان سطح شهر یاسوج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مردم همواره از کیفیت نان در استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارند و معتقدند نانوایی ها نان با کیفیتی به دست مردم نمی دهند.

کیفیت پایین نان تولیدی واحدهای خبازی استان نه تنها صدای مردم بلکه صدای مسوولان ارشد استان در هم درآورد و سید علی احمدزاده استاندار در چند جلسه این موضوع و دغدغه مردم را مطرح کرد.

پس از این دغدغه ها و گلایه ها، تیم اقتصادی استان به ریاست مدیرکل اقتصادی استانداری جلساتی در راستای کیفی سازی نان برگزار کردند و تصمیماتی گرفتند که می تواند به بهبود کیفیت نان که قوت غالب مردم کهگیلویه و بویراحمد است کمک کند.

در همین خصوص حسن رضاپور از اجرای آزمایشی طرح تولید و عرضه نان کامل خبر داد و گفت: در راستای کیفی سازی بحث نان این طرح از هفته آینده در سه مجتمع تولید نان در یاسوج اجرا می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری گفت: مردم همواره گلایه هایی نسبت به کیفیت نان دارند که نیاز بود برنامه ای جهت تغییر در کیفیت نان استان تهیه شود.

وی افزود: حدود چهار ماه است که درگیر تغییر اساسی در بحث نان هستیم و مواردی هم مصوب شد که باید عملیاتی شوند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک طرح مهم در راستای کیفی سازی نان در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای یک طرح مهم در راستای کیفی سازی نان در کهگیلویه و بویراحمد