مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 10:412023-09-16اجتماعي

یک طرفه شدن کندوان طی ساعات آینده


یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ادامه ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای شمال هستیم.

وی با اشاره به بارانی و لغزنده بودن جاده های شرقی استان، افزود: باتوجه به شرایط جوی تاکید بر توجه به هشدارها و رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی کماکان در جاده های شمال درحال اجرا است، تصریح کرد: تردد خودروها از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت چالوس ممنوع شد، اضافه کرد: با تخلیه بار ترافیکی بحث اعمال محدودیت یک طرفه را خواهیم داشت.

جهان تاب اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 تا 24 روزهای یک شنبه 26 و دوشنبه 27 شهریور ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای اعلام شده از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  تردد کامیون و کامیونت از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت 6 تا 24 روز های شنبه 25 و یک شنبه 26 شهریور ماه امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه شدن کندوان طی ساعات آینده

یک طرفه شدن کندوان طی ساعات آینده