مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-05سياسي

دیدار هیئت اجرایی اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با آیت الله علم الهدی


در آستانه برگزاری هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت هیئت اجرایی این اجلاسیه با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در آستانه برگزاری هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت هیئت اجرایی این اجلاسیه با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار کردند.

در این دیدار، آیت الله علم الهدی ضمن تشکر از احساس وظیفه و تلاش گروههای مردمی جهت پاسداشت خدمات مجاهدان و تکریم آنان، به نقش فعال و مؤثر آقای طباطبایی در لبنان و منطقه اشاره کرد و گفت: آقای طباطبایی فرد کم نظیری در بین روحانیون است که علیرغم کهولت سنی همچنان در انجام کار خیر پیش قدم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، فعالیت های طباطبایی نژاد را فراوان و در راستای تقویت جبهه مقاومت دانسته و از اینکه ستاد اجلاسیه تصمیم بر تکریم وی گرفته اند ابراز خرسندی کرد.

در ابتدای این دیدار، سردار محمد طهرانی مقدم نیز ضمن ارائه گزارشی از هفت دوره گذشته اجلاسیه و دستاودها و تأثیرات ملی و بین المللی آن، برنامه های آتی اجلاسیه هشتم را تشریح کرد.

وی تجلیل از حاج سید عیسی طباطبایی نماینده معزز امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) در لبنان را جزو برنامه های شاخص اجلاسیه امسال ذکر و از آیت الله علم الهدی برای حضور و سخنرانی در اجلاسیه دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیئت اجرایی اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با آیت الله علم الهدی

دیدار هیئت اجرایی اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با آیت الله علم الهدی