مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-06سياسي

خطر نفوذ «انقلابی نماها» در ساختارهای اجرایی و تبلیغی


ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا با هشدار نسبت به نفوذ مدعیان انقلابی بودن در ساختارهای نظام می گوید: انتخابات آینده مجلس زمینه محک خوبی برای اصول گرایان است تا ببینند با این جریان چه می خواهند بکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مدعیان انقلابی تر بودن یا به تعبیر برخی انقلابی نماها برخواسته از چه جریانی هستند و چه نفوذ و قدرتی در نظام دارند؟ آیا سکوت مقابل این جریان روش مقابله ای درستی است یا باید خطر این طیف تکرار و اعلام شود.

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا صریحا نفوذ طیفی که خود را انقلابی تر می دانند در ساختار اجرایی و دستگاه های تبلیغاتی را تایید می کند و می گوید؛ اتنخابات آینده مجلس زمینه محک خوبی برای اصول گرایان است تا ببینند بااین جریان چه می خواهند بکنند؟ آیا می خواهند در مقابل تمامیت خواهی اینها یا خودبینی و تکبر این جریان بایستند و یا می خواهند به نوعی با اینها مماشات کنند.

او تاکید می کند مشارکت در انتخابات و خواسته های افکارعمومی برای انقلابی ترها اهمیت ندارد و این جریان از درون بدنه اصولگرایان ظهور و بروز کرده است برهمین اساس هم می گوید؛ اصولگرایان باید بیایند شمشیر در کلام به دست بگیرند و با این جریان مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر نفوذ «انقلابی نماها» در ساختارهای اجرایی و تبلیغی

خطر نفوذ «انقلابی نماها» در ساختارهای اجرایی و تبلیغی