مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-28اجتماعي

بهره برداری از 18 پروژه در آموزش و پرورش مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه در هفته دولت امسال 18 طرح آموزشی و پرورشی شامل مدرسه، سالن ورزشی و اردوگاه به بهره برداری می رسد، - ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه در هفته دولت امسال 18 طرح آموزشی و پرورشی شامل مدرسه، سالن ورزشی و اردوگاه به بهره برداری می رسد، گفت: مازندران 125 پروژه نیمه تمام در حوزه مدرسه سازی دارد که با مشارکت خیران و تعهدات دولت این پروژه ها به اتمام می رسد.

حسین کمالی به مناسبت هفته دولت در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: اموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه تعلیم و تربیت وظایف سنگینی دارد و برای تحقق ماموریت های خود نیازمند نقشه راهی است تا کارها را ادامه دهد.

وی افزود: دولت سیزدهم تلاش کرد با حضوری شدن مدارس باتوجه به خلاء هایی که در دوران کرونایی و غیر حضوری بودن مدارس در حوزه آموزشی ایجاد شد آنرا جبران کند.

کمالی چاپ کتب درسی با استفاده از ظرفیت داخل را اقدام دولت سیزدهم در حمایت از تولید داخل دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه دولت های قبلی کاغذ تولید داخل را مرغوب نمی دانستند اما در دولت سیزدهم این موضوع مورد اعتناء و توجه قرار گرفت که از عملکرد درست دولت سیزدهم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 18 پروژه در آموزش و پرورش مازندران

بهره برداری از 18 پروژه در آموزش و پرورش مازندران