مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 16:212023-09-14اجتماعي

ترافیک محور رشت ـ قزوین به 25 کیلومتر رسید


غلامعلی نیک فهم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سنگین و نیمه سنگین است، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد ورود بسیار زیاد خودرو به گیلان از محورهای مواصلاتی از جمله رشت ـ قزوین و رامسر ـ چابکسر بودیم که این امر منجر به ترافیک سنگین و بعضا قفل شدن جاده ها شده است.

وی با اشاره به ورود بیش از 118 هزار خودرو به گیلان در روز گذشته گفت: در روز گذشته 118 هزار خودرو وارد استان گیلان شدند که این آمار به با توجه به میزان ورودی خودرو به استان تا عصر امروز به بیش از 200 هزار خودرو رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از وجود ترافیک بسیار سنگین در محور رشت_قزوین خبر داد و افزود: به علت بسته بودن جاده هراز و چالوس، بار ترافیکی به گیلان با افزایش مواجه شد، که این امر منجر به ایجاد ترافیک از ابتدای شهر لوشان تا شهر رودبار به طول 25 کیلومتر شده است.

نیک فهم با تاکید بر لزوم توجه رانندگان به رعایت زمان بندی مناسب برای خروج و ورود به گیلان، بیان کرد: بخشی خودروهای ورودی به گیلان قصد سفر یه استان مازندران، اردبیل و یا تبریز را دارند ولی به دلیل بسته بودن جاده هراز و چالوس مجبور به عبور از گیلان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک محور رشت ـ قزوین به 25 کیلومتر رسید

ترافیک محور رشت ـ قزوین به 25 کیلومتر رسید