مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:052023-08-29سياسي

حدادعادل: بخشی از جریان اصلاحات و اعتدالی ها در انتخابات لیست مشترک خواهند داد


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: استنباط ما این است که جریان اصلاحات بعضی از احزاب شان در انتخابات شرکت خواهند کرد، مثل کارگزارانی ها و اعتدالی ها و شاید هم یک پیوندی بین بخشی از جریان اصلاحات و اعتدالی ها ایجاد شود و با یکدیگر لیست مشترک بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران عصر امروز(سه شنبه، 7 شهریور 1402) برای انتخاب شورای مرکزی این تشکل سیاسی با حضور همه اعضای جامعه اسلامی مدیران و غلامعلی حداد عادل به عنوان سخنران برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمّد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با ارائه گزارشی از فعالیت های این تشکل برای اعضا خاطرنشان کرد: باید با یک برنامه ریزی درست و انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران در انتخابات سالجاری حضور پر رنگی داشته باشیم.

در ادامه جلسه، حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تشکر از دعوت برای حضور در این جلسه عنوان کرد: خوشحال هستم که جمعی به اسم جامعه اسلامی مدیران شکل گرفته است و معتقدم مسئله اصلی کشور ما مدیریت است چه در جای کوچک و چه در جمع های کلان و پول و منابع و چیزهای دیگر در درجات بعدی از اهمیت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: بخشی از جریان اصلاحات و اعتدالی ها در انتخابات لیست مشترک خواهند داد

حدادعادل: بخشی از جریان اصلاحات و اعتدالی ها در انتخابات لیست مشترک خواهند داد