مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-27حوادث

توضیحات معاون دادستان فارس در خصوص اقدام به خودکشی یک فرد در شیراز


سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در رابطه با جزییات خودکشی یک خانم در یکی از مجتمع های تجاری شیراز، توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/فارس سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در رابطه با جزییات خودکشی یک خانم در یکی از مجتمع های تجاری شیراز، توضیحاتی ارائه کرد.

افشین محمدی دره شوری عصر یکشنبه 5 شهریور در خصوص اقدام به خودکشی، خانم 41 ساله ای در یکی از مجتمع های تجاری شیراز به خبرنگاران گفت: در بررسی های اولیه شاهدان عینی اظهار داشتند که وی پیش از اقدام به خودکشی علت عمل خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و خواستار عدم مداخله افراد برای جلوگیری از اقدام خود شده است.

او با بیان اینکه تیم جنایی آگاهی شیراز در معیت مقام قضایی بلافاصله در محل حضور یافتند، گفت: بررسی های اولیه حاکی است نیروهای امدادی و اورژانس اجتماعی همه تلاش خود در راستای جلوگیری از بروز حادثه و اقدام به خودکشی وی را انجام دادند.

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است، اظهار کرد: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات یافته است و برای انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون دادستان فارس در خصوص اقدام به خودکشی یک فرد در شیراز

توضیحات معاون دادستان فارس در خصوص اقدام به خودکشی یک فرد در شیراز