مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-18سياسي

دیدار نماینده سازمان ملل و مشاور امنیت ملی عراق برای اجرای توافق امنیتی با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ریبر احمد» وزیر داخلی کردستان عراق، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق و «جنین پلاسخارت» نماینده سازمان ملل متحد در عراق، - مشاور امنیت ملی عراق که به دستور فرمانده کل نیرو های مسلح این کشور برای پیگیری توافق امنیتی با ایران در اربیل حضور دارد، به همراه وزیر داخلی کردستان عراق و نماینده سازمان ملل این مسئله را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ریبر احمد وزیر داخلی کردستان عراق، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق و جنین پلاسخارت نماینده سازمان ملل متحد در عراق، ظهر امروز (دوشنبه)، در اربیل با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق، پیش ازظهر امروز، در صدر هیأتی بلندپایه و به دستور فرمانده کل نیرو های مسلح این کشور وارد اربیل شد تا روند اجرای تواق امنیتی تهران و بغداد را پیگیری کند.

براساس گزارش شبکه کوردستان24 ، الاعرجی، پلاسخارت و احمد در این دیدار که در مقر وزارت داخلی کردستان عراق برگزار شده، سازوکار اجرای توافق امنیتی بغداد و تهران را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

این شبکه کُردی در ادامه اشاره کرد یکی از بند های این توافق مربوط به نظارت بر مرز های مشترک با ایران است که مقامات یادشده طی این جلسه آن را بررسی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده سازمان ملل و مشاور امنیت ملی عراق برای اجرای توافق امنیتی با ایران

دیدار نماینده سازمان ملل و مشاور امنیت ملی عراق برای اجرای توافق امنیتی با ایران