مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-19سياسي

لایحه پیشنهادی تخفیف عوارض شهرداری بجنورد تصویب شد


لایحه پیشنهادی تخفیف عوارض شهرداری بجنورد برای سال 1402 در یکصد و سی اُمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد به تصویب رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی لایحه پیشنهادی تخفیف عوارض شهرداری بجنورد برای سال 1402 در یکصد و سی اُمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه با اشاره به مصوبه کمیسیون، از تصویب لایحه پیشنهادی تخفیفات عوارض شهرداری در سال 1402 خبر داد.

یوسف مغروری در ادامه اظهار کرد: این لایحه به پیشنهاد شهرداری بجنورد برای تخفیف عوارض در سال 1402 در کمیسیون برنامه و بودجه با حضور کارشناسان شهرداری بجنورد مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

وی افزود: در این لایحه، 30 درصد تخفیف برای ماه های آبان و آذر، 20 برای دی ماه و 15 برای اول بهمن تا 20 اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد پس از بحث و تبادل نظر، با مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه و لایحه پیشنهادی تخفیف عوارض شهرداری بجنورد موافقت و آن را تصویب کردند که پس از طی تشریفات اداری و تاییدیه هیأت تطبیق فرمانداری بجنورد، لازم الاجرا خواهد بود.

همچنین در این جلسه لایحه شهرداری بجنورد در خصوص استفاده از ظرفیت بند (د) تبصره 5 قانون بودجه 1402 انتشار اوراق مالی اسلامی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه پیشنهادی تخفیف عوارض شهرداری بجنورد تصویب شد

لایحه پیشنهادی تخفیف عوارض شهرداری بجنورد تصویب شد