مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-05اجتماعي

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی گفت: فعالیت مترو تهران از 18 شهریور، - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: هم زمان با بازگشت ساعات کار ادارات به حالت قبل، ساعت شروع خدمات رسانی مترو نیز از روز شنبه 18 شهریورماه 1402 تغییر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی گفت: فعالیت مترو تهران از 18 شهریور، در خطوط درون شهری از ساعت 5:30 دقیقه بامداد (روز های غیر تعطیل) آغاز و تا ساعت 22 ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ساعت کار مترو در خط 5 همانند گذشته از ساعت 5:20آغاز می شود افزود: سرویس دهی در تمامی خطوط هفت گانه مترو تهران و حومه در روز های جمعه و تعطیل از 6 صبح آغاز می شود.

گفتنی است؛ تغییر ساعت کار مترو از ساعت 5:30 صبح به 4:30 صبح با توجه تغییر ساعت ادارات بر اساس مصوبه هیئت دولت در راستای کاهش مصرف برق و انرژی از تاریخ 15 خرداد تا 15 شهریور 1402 در روز های هفته (شنبه تا چهارشنبه) انجام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند