مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-02اقتصادي

چاپ کتاب راهنمای عملیات اجرایی آبخیزداری در مرکز انتشارات جهاددانشگاهی زنجان


نویسنده کتاب «راهنمای عملیات اجرایی آبخیزداری» گفت: کتاب راهنمای عملیات آبخیزداری در راستای تقویت سطح کارایی و عملکرد اجرایی اقدامات آبخیزداری گردآوری و تدوین شده است.

- ایسنا/زنجان نویسنده کتاب راهنمای عملیات اجرایی آبخیزداری گفت: کتاب راهنمای عملیات آبخیزداری در راستای تقویت سطح کارایی و عملکرد اجرایی اقدامات آبخیزداری گردآوری و تدوین شده است.

سیدپدرام نی نیوا در گفت وگو با ایسنا، درباره کتاب راهنمای عملیات اجرایی آبخیزداری ، اظهار کرد: هدف کلی از نوشتن کتاب راهنمای عملیات اجرایی آبخیزداری نشان دادن مدیریت و بهره برداری اصولی و بهینه از منابع طبیعی و محیطی در مقیاس آبخیزها در راستای اهداف توسعه پایدار یعنی تامین پایدار منافع فیزیکی، اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی نسل حال حاضر با در نظر گرفتن نیازهای نسل آتی است.

وی با بیان اینکه این علم در راستای احقاق این هدف دارای سه دیدگاه مدیریتی، مدیریت در راستای حفاظت، مدیریت در راستای احیا و مدیریت در راستای اصلاح است، افزود: به طور کلی اجرای عملیات ها و اقدامات آبخیزداری با سه دیدگاه فوق، در سه سطح اجرایی، مدیریتی و مشارکتی امکان پذیر است.

همچنین عملیات اجرایی آبخیزداری یعنی اقداماتی که در زمینه مدیریت های احیایی و اصلاحی بیشتر انجام می شود و به دلیل پر هزینه بودن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتاب راهنمای عملیات اجرایی آبخیزداری در مرکز انتشارات جهاددانشگاهی زنجان

چاپ کتاب راهنمای عملیات اجرایی آبخیزداری در مرکز انتشارات جهاددانشگاهی زنجان