مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-30اقتصادي

575 تن کلزا در میامی تولید شد


رییس جهاد کشاورزی میامی از تولید 575 تن دانه روغنی کلزا در این شهرستان خبر داد و گفت: 458 تن از این تولیدات تحویل مراکز خرید تضمینی کلزا شده است.

- محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برداشت کلزا همزمان با هفته دولت در شهرستان میامی به اتمام رسید، تاکید کرد: 468.

5 تن دانه روغنی کلزا به دو مرکز خرید مستقر در این شهرستان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه کل سطح کشت قابل برداشت کلزا در شهرستان 230 هکتار است، تاکید داشت: مجموعاً در کشت امسال 575 تن دانه روغنی کلزا در این شهرستان تولید شده است.

رییس جهاد کشاورزی میامی با بیان اینکه نزدیک به 80 درصد از تولید محصول کلزا در این شهرستان تحویل مراکز خرید تضمینی در میامی و کالپوش شده است، گفت: الباقی این محصولات در کارگاه های روغن کشی مستقر در شهرستان برای فرآوری و روغن کشی استفاده شده است.

حسینی با بیان اینکه مزایای کشت کلزا شامل ️افزایش حاصلخیزی خاک و ️قرار گرفتن در تناوب با غلات و کنترل عوامل خسارت زا است، گفت: ️ اصلاح بافت و ساختمان خاک و از بین بردن لایه سخت زیرین خاک از دیگر مزیت های کشت این محصول است.

وی با بیان اینکه کاهش هزینه تولید در مقایسه با غلات، ️کمک به افزایش تولید عسل در صنعت زنبورداری از دیگر مزیت های این کشت است، گفت: در صورت تأمین ارقام مناسب بذر کلزا در سال زر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

575 تن کلزا در میامی تولید شد

575 تن کلزا در میامی تولید شد